Listen

FRIEND OR ENEMY ?

ASSALAMUALAIKUM :)

Kmk tauk kita dah sik da papa hubungan gik . P kmk harap ktk dapat nerimak kmk as FRIEND . Ea pun dah cukup bagi kmk . ENEMY ? Ya Allah ya tuhanku , kmk sik mok bermusuh an ktk . Kmk sik suka carik kaie . Mun kmk dah berkaie , nang nangis ktk olah kmk . Kmk tauk kmk tok sik dengar kata ktk tapi apa boleh buat nang pangey kmk kedak ea . Nok kmk mok hope ktk sudi berkawan an kmk & molah jak pa nok berlaku an kita duak dolok ea sik pernah berlaku pun . Mun kmk ada molah ktk sakit hati , kmk mintak maaf lar sesangat . Hope ktk SETIA PADA SEORANG jak mun dah ada pengganti ;)

Aku senyum , kau senyum lebar ;
Aku gembira , kau gembira sangat ;
Aku sedih , kau menangis ;
Aku muram , kau marah ;
"Sweet" nya masa tu kan .
Tapi kalau aku PERGI ,
Kau jangan MENANGIS ,
Kerana setitis air matamu
merupakan tusukan yang
tajam di hati aku . . .
Kau iringilah doa aku dengan DOAmu ,
agar aku TENANG di sana .
Apa tengok-tengok? Kalau suka, LIKE je la.